Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 29, 2010

MERRY CHRISTMAS

kemeriahan krismas di Shanghai..dengan kerlipan lampu2..meriah suasananya..






juga suasana di waktu malam Di Shanghai...

besar hiasan krismas ni..di Kota Shanghai...

& lagi krismas tree...yg bestnye kalau kt Malaysia..bunga2 plastik tapi kat China ni bunga betul..pkok yg dalam pasu ni la..nnti daunnya akan berwarna merah keseluruhannya...cantik...

tapi nak gak ambik pic dgn krismas tree..tah pape...

sebenarnya semua sama saje krismas tree ni...

view dari atas..

pentas utama..


ruang legar utama...dalam pavilion..cantik dengan krismas tree ni...

stiap kali krimas nilah bunga2 yg sentiasa ada...

cantik deco ni..bila malam lagi cantik dengan lampu bekerlipan...putih beseri rusa ni..

luar pavilion

kat dalam...

kat luar..

ni Pavillion 2009

bagi aku kurang skit la keindahannya...

tema tahun ni merah putih kot...bis dah 2 color ni je pun yg ada..cantik gak..

ruang legar SOGO..dibuat pada bahian atas je...kat bawah..sale gile2 ...

agak terlewat untuk aku buat entry sal krismas ni..yelah setiap tahun 25 Disember yg merupakan hari krimas...kami sekeluarga mengingati hari ulangtahun pemergian insan kesayangan abah & anis..namun Krismas tetap krismas...

bukan untuk meraikan..cuma sekadar tumpang kemeriahan...kan kita ni 1MALAYSIA...pelbagai bangsa & agama..kalau g shoping kompleks pada hari2 perayaan ni...memang cantik..tema dibuat ikut perayaan...menarik la...

aku suka tengok deko sempena krismas ni...cantik2...kalau ada peluang aku suka g shoping kompleks jalan2 sambil tengok keindahan hiasan masing2..tahun lepas aku sempat ke Pavilion..memang cantik sangat...ingat tahun ni nak pegi lagi...tapi x sempat..dh g sogo...shoping2...dah x larat dah nak ke sana...deko kat sogo ni biasa je...

apa pun jom layan pic aku semasa krismas ni...

No comments:

Post a Comment