Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 16, 2010

BUAH TANGAN DARI CHINA


cenderahati yg kami dapat semasa lawatan di sana...loket jade...mutiara..chopstick....ada 2 lagi yg aku x smpat ambik pic...sapu tangan sutera..& patung cina (bagi kat kawan yg ada geng cina)...

perkara yg wajib dibeli ketika melancong..pelekat magnet...

aku memang berkenan sgt dgn kasut bulu yg dijual..last2 terbeli gak 1...pakai dlm rumah & yg color merah tu lak sebenarnya sarung tangan..2.2 tgn dimasukkan dlm tu..best lembut..hilang rasa sejuk...

souvenir utk keluarga & diri sendiri...

semua kedai menjual baju sejuk..& aku terbeli gak 1..x tau la nak pakai blenye...

sarung tangan & stokin memang banyak dijual..dimana2 saja

dlm byk2 tmpt yg kami pg..aku jumpa 2 kedai je yg menjual barangan yg camni...mgkin bkn tmptnya kot...


masa dibawa ke tempat barangan kulit..sempat gak membeli handbag & bekas handphone ni..

t shirt "hard rock cafe" sebelum ni x pernah aku nk beli kalau g jaln mn2..tpi kali ni berminat lak bila kwn2 membeli..tumpang sekaki...

sebenarnya sekarang ni kalau g jalan mana2 aku x shoping sgt...x tau nk beli ape...cukup bagiku dapat tengok tempat org...itu satu kepuasan dalam diri aku...tpi ade lak gak beli yg yg terbekenan...nk tgk ape yg aku beli...jom layn pic2 ni...

No comments:

Post a Comment