Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 23, 2010

JUBLI EMAS..

view keseluruhan taman tu...

antara air2 yg mengikut irama...

salah satu papan batu yg ada di sekitarnya...


gambaran Jubli Perak..pemerintahan Tuanku Sultan Kedah...

cantik sgt...

pelbagai bentuk...




view dari dekat..

entry yg dh agak basi..sbenarnya dah lama aku ambik pic ni...masa aku bercuti raya yang lalu...ni sebenarnya Taman Jubli Emas...kedudukannya dekat sgt dgn rumahku...5 mnit je dh sampai...Taman ini dibina sempena Jubli Emas Tuanku Sultan Kedah..replika ni terdiri daripada keris & tengkolok..ape sejarah di sebaliknya aku x tahu...

kebetulan malam tu ada air berirama...so saje je aku sorang2 g tgk..cantik gak....kt sini Taman rekreasi utk joging petang2..& xtvt riadah yg lain...kalau mlm2 biasa...cuma lampu2 je la...x thulah sempena apa yg diaorg buat lampu berirama ni...lyan je lah...disebabkan aku g srg2..so xdelah pic aku....

No comments:

Post a Comment