Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 14, 2011

TEMPAHAN HANTARAN LAGI...



Hantaran yang bertemakan English

Kotak yang digunakan

Bekas cincin...agak unik...kaca kristal

Mandian yang digubah dalam bakul...


Bakul buah..masih kosong..buahan akan dimasukkan kemudian...

Bekas cincin...

gubahan cokelat...4 jns..

tuala...dijadikan sekuntum bunga...


cookies..


sepersalinan pakaian...

kotak kek...



x dapat ambik pic keseluruhan barang hantaran..nilah hasilannya...


salah satu sebab aku agak sibuk minggu ni sampai x sempat nak berblog...sebabnya nak siapkan tempahan hantaran ni la...3 hari aku berjaya siapkan..tu pun petang lepas keje & malam la...alhamdulillah selesai semuanya...harap2 diterima oleh yang empunya & seangkatannya...& majlis akan datang diberkati...

kali ni aku buat agak lain skit...barang2 diisi dalam bekas kaca, kotak & bakul...kononya nak tema hijau..tetiba je terselit lak pink...dah jadi english ...semuanya 8 bekas aku hiasi ikut kreativiti aku...mana yang terfikir je la... aku pun bukannya reti sgt...yang mana terlintas...itulah jadinya...

jom layan pic2 hasilannya yang terdiri dari sepasang pakaian, tuala, mandian, bakul buah2an, bekas cincin, kotak kek, cookies & cokelat...jom layan..

No comments:

Post a Comment