Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 14, 2011

MASIH ADE YE...


apa maksud tajuk tu...maksudnya...aku masih ada walaupun dah seminggu menyepi...nak kata sibuk..xdelah sangat...mungkin kemalasan yang melanda aku kot...di samping idea2 nak buat entry belom datang...hehehe...ye ke??

lepas balik dari kg ritu....aku masuk ekje x puasa...nak beraya ...makan2 dgn kawan2...pastu minggu ke 2 barulah aku berpuasa...baru dapat 3 hari ...masalah yang nak diqada 7 hari...wajib ni...pastu baru boleh buat yang sunat...x tahulah sempat ke x aku nak ambik sunat 6 hari syawal ni...rini...aku x puasa..sebabnya ada jamuan raya lak kat opis ni...insyaallah minggu depan sambung balik...harap2 sempat la sebelum aku 'cuti' lak...

macam2 yang aku dengar sal puasa qada & enam ni...ada yang cakap boleh gabungkan....ada lak yang cakap kena dahulukan yang wajib...masing2 ada huraiannya...apa pun rujuklah mana yg difikirkan bersesuaian....nanti kita sama2 cari maklumatnya ye...

No comments:

Post a Comment