Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, September 27, 2011

HILANG LAK YE...



xde kaitan tajuk entry ni dengan aku...sebenarnya...bukan aku menghilang...cuma nya x sempat nk berblog seminggu ni...al maklum la...mak kan ada kt rumah aku..makanya masa pun agak la terhad...kebetulan dalam masa ak datang tu...sesaje lak aku buat makan kawan2 datang rumah...kononnya jamuan raya la...buat sikit2 je..maklum la rumah kecik..x boleh nk jemput reramai...x muat rumah aku...& x selesa utk org yg datang pun...

seminggu mak kat rumah aku...seronok ...malam2 ada kawan aku borak & tengok tv...& nak masak pun best..sebab ada org nak makan...sejak mak datang..tengahari aku balik rumah...lunch dengan mak...tapi hari minggu ritu..aku dah bawa mak ke rumah adik aku...makanya jadilah aku seperti sedia kala...berseorangan...

lepas tu bersambung lak dengan acara hari patriotik....latihan kawad la...raptai & seterusnya sambutan hari tersebut...& segalanya sudah selesai...makanya ada la ruang untuk aku berblog semula...& semoga mood berblog aku pun akan membara...

No comments:

Post a Comment