Daisypath Anniversary tickers

Monday, September 5, 2011

HADIAH HARI LAHIR

hadiah utama hari lahir aku...epal hitam yang dah kena gigit...

iPad

inilah dia isi dalamnya...

berbaju merah...

yang ni yang x dirancang & x dijangka...tengoknya yang lain..dapatnya yg lain...
xpelah ade gak ...dari xde


sepatutnya entry ni dbuat sebelum aku balik kg berhari raya ritu...tapi disebabkan mood raya..dah x sempat lagi dah nak buat entry ape2...jiwa dah berada di kampung...walaupun dah terlewat...tapi belum basi lagi kot...hehehe...

sebenarnya pada hari lahir aku ritu...aku bercuti...semata2 nak pg ambik benda nilh...kebetulan pada hari yang sama Kelab Jabatan Bendahari buat majlis berbuka puasa...makanya aku telah menempah 2 biji kek dari kawan kat Bukit Beruntung...brownies cake...tapi dengan gambar kek...majlis berbuka puasa..semuanya xde...yang ada cuma gambar hadiah ni jelah...ni pun ambik lepas raya...mujurlah bukan benda makan...kalau x tinggal kenangan jelah...

dari dulu lagi...aku memang suka membeli barang...pada bulan ogos..kononnye hadiah hari lahir untuk diri sndirilah...tahun ni pun samalah...dan inilah dia hari lahir untuk aku pada tahun ni...tadaaa...sebiji epal yang telah digigit....hihihi..& jeng..jeng...tengok jelah...

No comments:

Post a Comment