Daisypath Anniversary tickers

Sunday, September 4, 2011

ADE LAGI KE?

ni pic tahun lepas...tahun ni aku x gne langsung kamera aku..

raya baru ni aku ziarah kubur anis & abah...terang benderang..lapang..smua pokok2 besar dah ditebang...kononnya x lama lagi kawasan kubur tu akan ditambun semula...sebab dh penuh...& nak digunakan pada orang2 yg akan dtg...sedihnya...bila dah ditambun mn lagi tandanya...camne nnti bila raya nak datang ziarah...

aku x setuju cara tu...tapi siapa aku...itu keputusan kariah kampung...kami terpakse redha...& aku rse ramai lg yg x setuju...tapi x dapat nak buat ape...cuma mak ada minta kat kami adik beradik sedekahkan untuk ditambun tu...sedihnye...

memang dah lame dgr mak cakap nk ditambun...tapi x ditambun lagi...tapi kali ni macam dah betul2 pun...entah tahun depan cmne...ade lagi ke pusara abah & anis yg kami nk tabur bunga & siram air ...harap2 adalah perubahan yang dibuat....AMIN...

No comments:

Post a Comment