Daisypath Anniversary tickers

Thursday, November 11, 2010

BANJIR - part 6

longgokan kain yg menunggu masa utk disimpan...

letihnya tgk brg2 ni...tp syukurlah..ade lgi yg lebih teruk...redhalah menhadapi dugaanNYA..

sampah di mana2 saja...

rumput pn dah jadi colour cokelat bkn lagi hijau...

di mana2 saja penuh dgn lumpur...

x tahulah apakah nasib pokok ini ..akan terus mati ke @ hidup semula...

mungkin almari ni pn tunggu utk dipuluskan jgk..

1 basikal & 2 motor yg terendam...& keadaan dibelakang rumah...tunggu masa utk dibersihkan...

pinggan mangkuk yg dibersihkan menunggu utk disimpan smle...

smua pntu almari dibuka untuk dikeringkan...

x thulah cmne nasib almari ni..harap2 masih dapt digunakan lgi..

8/11/2010 banjir dah surut sepenuhnya..rni acara mengemas apa yang patut...dlam rumah dah kering..almri2 dibuka utk keringkan apa2 yg masih lembab...barang2 masih dibiarkan berselerak..buatlah sikit2 yg termampu..byk lagi yg menunggu utk dibersihkan..lgpn adik aku dh kne keje rni..aku masih cuti..x smpai hati nk tinggalakn mak dlm kdn cmni..xpelh berkorbanlah..ape lgi yg mampu aku buat selain menolong sekadar yg termampu...rni..aku skit2 badan..mak pn cmtu..so aku & mak g klinik ambik ubat ape yg patut...mnta MC la..dh memang sakit pun...kt rumah bkn blh dduk pn..skit2 pn kena gak kuatkan dri kemas serba sdikit...buat kje2 yg ringan2...apepn esk mmg aku kne balik keje dah...dh lama aku kt kg...ikut hti nk stay lagi..tp nk buat cmne kan aku pn kje dgn org...sekurang2nye...aku balik kje pn...dh lege hati dgn kdn rumah yg cmtu walaupun x smpurna...xpelah kn nk cuti raya haji lak lepas sminggu...so aku ckp kt mak...biar je..nnti balik raya kami kemas ....jom lyn pic2 selepas air surut...

No comments:

Post a Comment