Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 21, 2011

TAHNIAH HARIMAU MALAYA




aku bukanlah peminat bola sepak..tapi malam tadi tertengok gak lah sementara nak menunggu Masterchef bermula...sempat la tengok gol sebiji dari Indon & sebiji dari Malaysia...wahhh...gamat sekitar rumah aku dengar sorakan penyokong Malaysia...kebetulan masa malaysia skor gol...aku memang tengok masa tu...wah...tandukan yang hebat...lucky gol untuk Malaysia...

kul 9 aku tengok masterchef pastu 9.30 dah masuk tido..pgi ni baru aku tau yg Malaysia menang..mestilah sebagai rakyat Malaysia aku bangga dengan kemenangan tu...kat paper dah penuh dengan berita kehebatan malam tadi...

HARIMAU DAH MEMBAHAM GARUDA....TARING HARIMAU DAH MEMATAHKAN SAYAP GARUDA...
TAHNIAH HARIMAU MALAYA...

No comments:

Post a Comment