Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 9, 2011

MULA KJE DAH

Rni aku dh MULA Kje semula...agar kelam Kabut rni...nk Siapkan report untuk meeting ESok...Bos suruh hantar sebelum lunch...pulun la aku...Alhamdulillah....kul 11 settle...dah siap email Kat bos....lege ...rasa lapang....pastu clearkan keje2 bertimbun sepanjang aku cuti...ok dah xde yg pending lagi...lege....ptg balik Rumah relex2 sambil basuh kain...sambil nonton tv...dapat call dr adik...Berita mengejut....Pak ngah...adik abah meninggal....Innalillah ...bru je hari raya ritu bersalam dengan Pak ngah...nampak sihat...tibe2 rini dapat Berita mengejut...aku balik kg lagi Malam ni...now tengah tunggu adik utk balik same2...harapkan aku nak drive..memang...x daya....dah la malam2...baru lak tu balik sni...ni balik ramai2 boleh la ganti2 drive kalau Ada yang ngantuk....

No comments:

Post a Comment