Daisypath Anniversary tickers

Sunday, November 13, 2011

11.11.11

amboii cantik kan tarikh ni..semua org menunggu tarikh ni..untuk dijadikan tarikh keramat dalam sejarah hidup memasing..nak kenduri kawin...nak nikah...nak bersalin semua nak pilih tarikh ni...

sebenarnya tarikh hanya sekadar angka...bila pun masanya hanya doa yg mengiringi perjalanan hidup agar diberkati...

tapi pada tarikh ni juga...ada kejadian2 yg tidak diingini...kemalangan jalan raya yang melibatkan bas & treller berhampiran Behrang yang mengorbankan 4 nyawa penumpang dari Kedah..Al-Fatihah untuk yang terlibat...

& tarikh keramat ni juga menjadi pilihan cousin aku untuk mengabadikan dalam sejarah hidupnya...Sepupu aku ni memilih tarikh ni untuk majlis nikahnya..lepas jumaat ..jam 3pm..Alhamdulillah selamat sepupu aku tu dinikahkan...berkebetulan aku masih bercuti & berada kat kg sebab p ngah meninggal...makanya aku pun secara tak langsung terikut la ke majlis tu...penyertaan yang tak dirancang...kendurinya 25 Disember nanti...

** gambar ade..tapi x boleh masuk...sekadar bercerita jelah...

No comments:

Post a Comment