Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 4, 2011

SERONOKNYA...MAK DATANG...

nak tahu sebab ape aku seronok??..sebab mak aku datang rumah aku...dah lama dia x datang...asyik terus ke kl je..yelah kat TM ni xde airport...selalu dtg KL naik firefly turun kat subang adik aku ambik...tapi kali ni mak berkorban naik bas semata2 nak dtg rmh aku...tq mak...tahu perjalanan dgn bas ambik masa 6 jam..berbanding flight yg hanya 45 minit je..apa pun aku hargai pengorbanan mak utk dtg ke rmh aku...

mak tido kat rmh aku semlm je pun...aku ambik cuti jumaat ke kl..yelah sian lak mak sorang2 kat rumah bila aku g keje...kalau di kl ramai dgn cucu..meriah sikit...

jumaat tu sharian aku kat rmh dgn mak...anak2 g sekolah..adik lak kje..nak ke mn2 x tahu lak...lepak je rht2 kat rumah...malamnya makan pulut durian beramai2..adik2 pn ada skali..meriah...

sabtu dah boring kat rumah...sian lak anak2 kat rumah je...si ibu keje..last2 bawa g tasik tgk2 ikan..nak lepak lame2 dah panas lak...pusing kejab blik rmh...masak...

petang semua dah ade...so agendanya adalah g jalan...destinasi kami adalah Ikan Bakar di Bagan Lalang, Sepang...saje jalan2 cari makan...dah dekat Gold Coast...nak la gi tgok2..tapi x leh nak msuk...lepak jelah tepi laut...ambik angin...pastu bru la makan..trus balik..lewat gak smpai rumah...

ahad lak...g jenjalan ke Kuala Pilah...tujuannya hanya nak mandi kat air terjun kat Ulu Bendul...lepas makn mandi..terus ke istana menanti...dah kebetulan dekat...pgi la skali...1st time aku smpai kuala pilah...best gak pg tmpt yg belum prnh g ni....

No comments:

Post a Comment