Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 20, 2011

ADUSS..TAYAR KETAKU

tayar baru..bunga pn cantik je..


yg lama ditukar baru..


proses penggantian..

dah ditanggal untuk diganti yg baru...

tayar spare...

x dijangka..x disangka..tayar ketaku tibe2 je pancit...aduss..ingatkan boleh tampal je...rupanya kena ganti..terbang RM100..xpelah nak buat cmne...dah sampai masanya...

ni gara2 aku terlanggar gasing masa g rumah pak ndak aku...luas gak koyak tayar aku tu...mujur la x pg jauh lagi..makanya bolehlah pak ndak aku tukarkan tayar spare sementara nak ke bengkel untuk tukar yg baru...

mujur jadi tempat ade org..kalau jadi tengah jalan...masalah la bg aku...dalam dok seronok2 jalan..dah dapat musibah ni lak...dah sampai masanye kan...so kenalh redha je...

masa pancit lupa lak aku nak snap pic..dok sibuk punggah barang kat bonet nak ambik tayar spare...bila dah sampai kedai tayar baru la dok teringat nak snap..apa pun layan je....

No comments:

Post a Comment