Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 16, 2011

TELUK SENANGIN

TELUK SENANGIN..

buih2 ombak menghempas pasir..

desiran lembut ombak yg menyamankan...

pohon2 rhu di tepian pantai tempat berteduh..


sebatang joran yg setia menunggu habuan umpannya..

remis2 yg byk..musim remis...

pencari remis...di sebalik pasir...

seekor bangkai ikan buntal...

kulit2 siput yg berserakan...

seekor ketam yg terdampar di tepi pantai..

jejak2 yg ditinggalkan...

x tau ape motif aku ambik pic selipar aku ni...

lega bila kesampaian hajat ke laut..

fuhh..isinya memang mengancam...puas makan...

durian D24 yg menjadi santapan...

masih berdiri teguh sepohon kayu mati...

ombak kecil menghempas pantai...

terasa kedamaian bila berada di tepi laut...dgn pemandangan yg indah...

x dijangka x disangka cuti Maulidurrasul ritu aku terlepas ke Teluk Senangin...memang dah lama nak ke laut...tapi xde planning pun..cuti ritu..drive2 ketemu gak aku dengan laut...memang x sedia utk berkelah pun..xde bawa bekal ppe..baju salin pun x bawa...tapi bile jumpa laut...basah gak la sekerat kain aku...memang x leh la kalau setakat tgk air je..mesti nak turun cecahkan kai gak..tgh2 panas terik pun dah x rse...xde ape n nk makan ...ade org jual drian...beli 2 biji pastu ..berkelah makan durian je la...pastu pusing2 pekan lumut cari makan...lengang je...x ramai org..best..aman....jom layan pic2 sepanjang di sna...xde geng bergambar...x best...last2 ambik gmbr pemndgn segala objek yg ade kt situ je la...

No comments:

Post a Comment