Daisypath Anniversary tickers

Friday, February 11, 2011

KATA HATI...


Setiap kali rasa tidak dapat meneruskan...

aku rasa sesat...

terasa aku sendirian...

setiap yang kulihat terasa malam...

dan kegelapan menyelubung...

aku rasa tanpa bantuan...

tak dapat ku lihat mana jalan harus ku tuju...

jangan takut dan jangan putus berharap...

kerana ALLAH sentiasa ada bersamamu...

Insha Allah, kau akan temui jalanmu...

Setiap kali aku membuat salah demi salah...

kurasa aku tak lagi mampu untuk menyesal...

dan rasa ianya sudah terlambat...

aku keliru... pilihan yang aku buat adalah salah...

hantui akalku... hantui jiwaku... dengan penuh rasa malu...


Kembali pada ALLAH...

DIA tak pernah pergi jauh...

letak kepercayaan padaNYA...

angkat tanganmu dan minta padaNYA...

Oh ya ALLAH...

bimbing aku... jangan biarkan aku sesat...

hanya KAU saja yang tunjukkan aku jalannya...

Tunjukkan aku jalannya...

Tunjukkan aku jalannya...

Tunjukkan aku jalannya...

InsyaAllah... kita temui jalanNYA...

No comments:

Post a Comment