Daisypath Anniversary tickers

Sunday, July 31, 2011

KONVO UPSI


aku x pernah lagi masukkan berkenaan dgn konvo UPSI dalam blog aku...dah yg kali ke 13 pun...dah13 kali juga la aku menjadi ajk jamuan...lantikan tetap kot...terima jelah...

berakhir sudah Konvo UPSI kali ke 13...tahniah untuk para graduan...bermula era baru di luar sana...lega rasenye...sebab berakhir juga tugas aku sebagai ajk jamuan untuk petugas konvo...5 hari konvo kali ni...bermula dari 26-30 Julai 2011..

konvo kali ni agak lengang coz student bercuti...gerai2 pun x banyak seperti tahun2 sebelum ni...kalau dulu musim konvo adalah musim membeli belah..yelah gerai2 tumbuh di depan mata...haruslah x melepaskan peluang ...tapi kali ni...xde pembaziran berlaku..gerai2 yang dibuka x menarik hatiku untuk membeli...Alhamdulillah...x le habis duit aku...

kali ni aku x banyak ambik pic...tah la...rase xde semangat je...x rase sangat kemeriahan...pentas pun aku x jejak...macam2 gak acara..dgn Upin Ipin nya..jemputan Jaafar Onn...& artis2 yg sape tah yg dtg..& yg special...persembahan tarian dari Acheh untuk tahun ni...

layan jelah pic2 yg untuk campuran konvo ni...

No comments:

Post a Comment