Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 11, 2010

KONVO

UKM

KONVO KE 38


DR. NOOR SHAHRAZAT BINTI AHMAD

sehari selepas konvo..EQ Hotel

lobi hotel







anak2..

UDA anak beranak

KAK CIK anak beranak

sesi bergaya dgn jubah

mak pakai jubah..tpi anak mak yg grad...tp xpelh tumpang hari bahagia anak...

taman Equatorial Hotel..sehari selepas konvo..

pic kenangan dgn mak..

Dgn anak2 depan Dewan Canselor Tun Abdul Razak...

Pic 1 family...

pic mlm..cantik...msa petang..sesak x blh nk bergambar...

penerima sebenar...


7 Ogos 2010...konvokesyen UKM, Bangi...adik aku terima skrolnya...so kami satu family berkumpul..aku & mak masuk yg dewan..yg lain2 lepak kt hotel semantara menunggu acara selesai...kebetulan lak hujan lebat...mujur lagi...kalau x berhujan lak anak2. OK jom layan pic2 di sana...pic aku x banyak coz aku jadi tukang ambik gambar..so jom tgk hasilnya...now aku dg minat ambik2 gmbar ni..dh jadi salah satu hobi aku...

No comments:

Post a Comment