Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 24, 2010

HARI LAHIR

nampak x cantik..tpi sedappp...biasa la coklat moist...sampai ade yg x merase...

TQ kepada yang mencadangkan, mengeluar & menghantar kad ini...

dikeluarkan dari BHKA, UPSI..bagus gak diaorg sampaikan kad kepada semua warga UPSI yang menyambut hari lahir mengikut tarikh lahir...

dapat kad hari lahir

suasana mengambil makanan untuk berbuka puasa..

mamat tersesat..

sambil menunggu waktu berbuka sempat lagi nk posing..

adik2 opis mengangkat kek untuk dihidangkan..

ni lak sesi bergambar sambil mengaminkan doa..tengok gaya cam lebih kepada bergambar lak..

mengaminkan doa..kusyuk...

potong kek supaya senang untuk dimakan masa berbuka nanti..xde lilin2 k... :)

2 biji kek coklat lain rupa tapi sama rasa...

masih lagi entry untuk hari lahir aku...kebetulan semalam hari lahir aku..opis aku buat majlis berbuka puasa...kebetulan lak...so seolah2 cm meraikan hari lahir aku la... untuk menambahkan kemeriahan aku pn bawalah 2 biji kek coklat untuk kawan2ku menjamu selera...x ckup la plak..ada yg x smpt merasa pun...ala siannye..nk buat cmne kan...kek aku tu simple je..xde lilin2..ok jom layan pic2 kt sna..x byk pic..segan lak nak ambik gmbr bila ramai2 cmtu...

No comments:

Post a Comment