Daisypath Anniversary tickers

Thursday, July 15, 2010

KAKIKU

lihatlah perbezaan yg sakit dgn yg elok...sian kakiku...hahahha...pdan muka aku...dh jg capik sekejap...insyalh 2 @ 3 hri lg kakiku akn jd normal semula....

ok bgkak dh surut...tp lebam x hilang sepenuh lagi...dh blh pg kje...tp msih kene pakai bandage...jln byk2 msih terasa sakit...

tgn sapakah itu...tgn ank buah aku...kakak nurin...tlg pcit kakiku...syg ank2...

hari ketiga bengkak dh berkurang...tp masih lebam...tgk...hitam kaki aku....skit dh kurang....dh blh jln x gna tgkat lagi...

hari kedua...membengkak & lebam..ngeri aku tgk kaki aku sndri...g ambik mc...dr tgk pn terkejut...mkn ubt n rht jelah.....

kakiku yg kene bandage lepas kene urut...skit gile...sbb kakiku dh msuk angin...kne jln pakai tgkat lgi..hehehe...

ni 1/2 jam lps kejadian...bru membengkak sikit...cm benjol je...

rni aku nk buat entry sal kakiku...ahd rtu..x di sangka2 kakiku terkehel...igt kn skit je..rpenya..3 hri x leh dtg kje..2 hri jln bertongkat...n now masih lg kne jln slow2...msih capik...dh cm OKU lak aku...serik rsanya...bis bnde dj nk jdi cmnenye kn....mua jatuh ok lagi..msih blh jln...pastu mula mbengkak...cri org urt merate2 kt sni x jmpa...lst2 dpt tkg urut yg kbtln jiran adik aku...apa lg trs ke sna sehelai sepanggang...coz aku dh x blh nk jln...tp msih blh drive..mujur lgi...smpai KL trs urut...tp kki aku dh mbengkak...dh masuk angin....mmg la skit teramat mse kene urut...tp sbar jelah...tp bgus gak spnjg aku mc...aku di KL mak dtg..srnknye ble skit2 cmni dpt bermanja dgn mak...ok jom lyn pic kakiku....(p/s: lain kali kena berhati2...ckup skali kena cmni...x lalu dh thn skit ble kne urut...)

No comments:

Post a Comment