Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 30, 2010

Sehari Di Kuala Gandah


Apa yg anda fhm ttg signboard ni...tandas gajah ke??..sbenarnya signboard ni menujukkn utk ke tmpt gajah & 1 lgi utk ke tandas...buat suspen je....

Hakim dgn beruk..

Bermesra dgn beruang...

Hakim dgn ular sawa..eii gelii...

rusa2 berebut makanan

kakak nurin & abah menunggang gajah..

Amar & ibu menunggang gajah..

Hakim & kwn2 menunggang gajah...

Amar bagi gajah mkn tebu...

hakim bergambar dgn rangka kepala gajah..

sesi menunggang gajah...eii.x brani la aku...tp omputih ni biase je...

Pelancong yg bergambar dgn gajah...di mana aku? ambik pic je...x brani nk dkt..hihiihi...

inilah gajahnya...ade berbelas ekor gak...tp yg dikeluarkan utk pelawat yg jinak2..gajah yg besar tu berumur 9 thun...n yg kecik tu bru 2 thun...kaki dirantai tkut gajah tersebut mgganas..

Mula2 nk msuk kena ambik dlu pelekat ni...n lekatkan di baju..sesiapa yg x memakai pelekat ni...x blh masuk....ade 2 jnis pelekat...1 utk menunggang...n 1 lg utk lwtn saje..

rni aku nk bercerita ttg gajah....tmpt yg aku pg ni adalah Kuala Gandah, Pahang...ni adalah tmpt peliharaan gajah...jinak...ttp ttp gerun....mgkn sbb saiz dia yg bsar....kt sni blh menunggang n mndi bersama gajah..tp aku just tgk je...x berani la...jom lyn pic2 kt sne...

No comments:

Post a Comment