Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 24, 2010

CAMERON HIGHLAND

so tmat citer aku di cameron highland...
haa..ptik stawberi...pstu dibuat teh perasa strawberi...jomlh bli & rsa ...tp aku ttp suka teh asli..
ni pokok yg sebenarnya..kcik je..cara penanamannya pn sistematik kn..x mcm kt bandung tnm dlm plstik je...hasilan buah yg sma...


satu lagi kemestian kt cameron tntulah stawberi...see bsr pokoknya...tp ni pokok palsu...

uda & bunga2 merah sme cm baju...



hakim & bunga ape tah...cntik bunga ni...


mak & mawar merah..

tentu jgk bunga2 segar byk terdapat di sni...cntik wangi...

p tmpt syur..kenalah ambik pic dgn syur...just utk kenangan..ok la kn...

cameron ni slh stu tmpt yg mbekalkan syur2an utk kite...mcm2 jnis....ni slh satu spesis salad yg terdpt di sna.


bila dh kt ldg teh..mesti la x ktgln utk ambk pic kenangan...mak & adik di celah2 pkok teh

kalau g cameron...yg utamanya tentulah ldg teh....tgk...nun jauh syup mata memandang...cntik..sjuk & nyaman...
entry aku rni kt Cameron Highland...3D2N bersama family..thun 2006-2007 kot...aku ska ke sne coz cuaca yg sjuk & pemandangan yg indah..kerap jg aku ke sna sbb x jauh dgn tmpt aku..kdg p pgi blik ptg...sje jln2...tp pic2 ni aku dgn family bercuti di sna..ok jom lyn pic2 di sna..

No comments:

Post a Comment