Daisypath Anniversary tickers

Monday, October 17, 2011

SUNSET

memang diakui...sunset & matahari terbenam...adalah suasana pemandangan yang amat cantik...dengan cahaya yang oren kekuningan...i likee....kadang dalam trip ke mana2...mesti ada termasuk dalam lawatan untuk melihat sunset ni...cam trip aku kat Bali...pergi ke Tanah Lot semata2 untuk merasai suasana tu...pastu masa china trip pn ade gak camtu..x kisah la mana2 pun aku memang suka suasana ni...tapi pd aku view sunset ni adalah lebih menarik kat laut...@ tempat yang ada air...di ceruk mana pun kita berada...matahari nan satu ni jugalah yg ada...jom layan antara pic yg ada dlm simpanan aku...

yg ni aku snap dr tingkap rumah aku...






persisiran tasik Putrajaya




ni lak di Hangzhao...bumi China...








Di Tanah Lot, Bali






Kemaman, Trengganu

No comments:

Post a Comment