Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 11, 2011

MERAH OH MERAH




di mataku sekarang..merah je...nampak yg ada color merah memang semua menarik di mataku...merah oh merah...warnamu memang buat aku stop...patut la trafic light color merah ..kereta semua berhenti ye...rupanya aura merah ni hebat..

MERAH...MENYALA..MEMBARA...

saya suka color merah sekarang ni...jgn marah ye...jom layan koleksi merah yg ada dalam simpananku...ade lagi impian merah aku ni...tunggu kehadirannya...

satu lagi tertinggal...blog aku pun color merah ye...




karpet pun..msti ade color merah gak...



sarung ipad aku..



tempat beradu aku...



handbag aku terkini..



beg sandang aku yang terbaru...



selipar aku

barangan lain yang ada dalam rumah aku yg berwarna merah..














No comments:

Post a Comment