Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 23, 2011

ULANGTAHUN KELAHIRANKU..





setiap tahun 24 Ogos merupakan ulangtahun kelahiranku...2 hari setelah ulang tahun kelahiran abah...aku x pernah lupakan tarikh ni..kerana bermula dari tarikh inilah aku mula melihat dunia...sebagai anak sulung sudah semestinya aku amat ditunggu oleh kedua orang tua ku...aku dilahirkan di kg besar...rumah arwah tok...kalimah pertama yg didengari di telingaku adalah iqamat dari abah...& minuman pertama yg masuk ke perutku tentulah susu mak...

Alhamdulillah..syukur KepadaMU YA ALLAH..dipanjangkan umurku sehingga ke saat ini...padaku..perjalanan hidup ini telah banyak mematangkan hidupku...pelbagai rintangan & dugaan dalam menempuh hidup ini...aku bersyukur kerana aku diberi kekuatan olehMU...

juga ucapan terima kasih buat mak...yang dari mula mengandungkan aku...dan melahirkan...dan membesarkan aku ...aku tahu jerih perih emak dalam menjalani semua kehidupan ini ...aku membesarkan dari susu mak...dodoian dan belaian kasih sayang mak ...suapan nasi dari tangan mak semasa kecilku...besar sungguh pengorbanan mak..memang x terbalas olehku...terima kasih banyak2 mak...aku ku kenang segalanya sehingga akhir hayatku...

& tidak lupa juga buat arwah abah..yang mencari rezeki menyara keluarga...menyekolahkan kami...walaupun abah dah xde lagi...pengorbanan abah x pernah aku lupakan..cumanya kami anak2 mu x puas lagi bersamamu...Moga doa kami ank2mu..akan membuatkan engkau tenang & aman di sana...AL-FATIHAH buat abah...

juga buat adik-beradik aku yg sama2 membesar..yang sentiasa menyokong dalam apa jua keadaanpun...diharapkan hubungan kekeluarga kita akan sentiasa rapat...Insyaallah...kita ibarat air...yang takkan putus walaupun dicincang...

& kawan2 yang sama2 berkongsi susah senang bersama...aku bersyukur seadanya...



No comments:

Post a Comment