Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 16, 2011

TAMMAT SUDAH...




ape kaitannya tajuk ni...mestilah drama NORA ELENA...smlm adalah last episod bagi drama ni...makanya hilanglah terikatan aku pada ptg hari setiap hari...so bila dah habis boleh la buat kesimpulannya...

pada aku...kalau drama ni dipanjangkan lagi..dgn x cut jalan citer dia mesti lagi best...aku yakin ramai x puas hati biarpun drama ni dah habis...x puas tengok seth & elena ni...ending dia oklah...tapi kalau tunjuk kat sape baby tu ditinggalkan...cara camne diselamatkan mesti lgi syok...tapi yelah..kadang2 citer drama dgn dlm novel mana boleh semua diikut...kira oklah drma ni...kategori berjaya menarik ribuan penonton & salah sorangnya mestilah aku...yg aku x puas hati..iklan tu lama sgt...5 mnt x 4 utk 1 slot...ish ngacau btul kan utk org mghyati citer tu...

tapi aku lagi feeling baca novel dr tengok drama ni....:)


LAGU TEMA OST DRAMA NORA ELENA
  1. Dan Bila Esok - Sofaz
  2. Sesuatu yang Berbeza - Sofaz
  3. Biar Hati yang Mencintai - Sarah Aqilah
  4. Terhenti Di Sini - Asfan
  5. Berubah - Erry Putra & Reen Rahim
  6. Jangan Kau Pergi - Erry Putra & Reen Rahim


No comments:

Post a Comment