Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 17, 2011

HOT SPRING SG KLAH

































sebenarnya ni bukan kali pertama aku ke sini...rsenya dah kali ke 3...tapi tah nape aku x pernah lak buat entry sal hot spring ni...tertinggal...disebabkan aku g lagi hari minggu ritu..makanya x salah la aku buat entry sal ni ...

masa kali pertama aku g dlu..baru buka cantik..tiket masuk pun murah lagi...masa tu cuma ade air panas sje...tapi sekarang dah ada satu lagi...air mata gunung...so ade air panas & air sejuk la...dulu ada laluan kayu dgn air panas di bawahnya...ada satu tmpt tu dibuat khas untuk bersantai sambil berwap dgn air panas...best gak...rse cam mandi wap lak...tapi x leh lame...berpeluh2 ko..

kali ke 2 masa family day opis aku buat kat sne...best gak...pas bersukaneka berendam dlm air lak...x smpat sgt nak bergmbr..

ni kali ke 3 aku g...kali ni byklah gambar...yelahxde komitmen lain..tapi dah byk perbezaannya....pd aku kurang cantik la berbanding aku pergi dulu2..laluan berwap pun cam dah berhutan...x brani nak lalu...sotong tmpat mndi tu pn dah x berupa sotong lagi..tah bntuk ape tah...tp yg best skrg ni dah bermacam jenis pokok2 yg kita boleh lihat di situ...laluan di bawah pohon2 kayu yg sejuk...cam mini rimba..aku suka....ok jom layan pic2 santai kami di sna...

No comments:

Post a Comment