Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 8, 2011

HAPPY MOTHER DAY





Selamat Hari Ibu untuk..Hajjah Che Som binti Haji Ahmad

Selamat Hari Ibu untuk Ibu kepada ... Noor Shakimah, Noor Shahila, Noor Shahrazat, Noor Shazaliza, Muhammad Najhan & Muhammad Najmi...

Selamat Hari Ibu untuk Ibu kepada...Nisa' Iman & Muhammad Fawwaz

Selamat Hari Ibu untuk IBU...

Lukman Hakim, Nurin Jannah, Mohd Ammar & Lutfil Hadi..

Selamat Hari Ibu untuk Ibu Anis Aqilah...

semalam 8 Mei 2011 adalah sambutan hari ibu...untuk hari itu aku xde di samping ibuku..tapi aku ibu sentiase di hatiku...buat masa sekarang mak ada di Trengganu...di rumah adikku...di mana pun mak berada semoga mak berbahagia di samping anak2 tercinta..walaupun tanpa abah yg terlebih dahulu menyahut panggilan Ilahi..

di kesempatan ini jgak aku mengucapkan juga 'Selamat Hari Ibu" buat semua ibu2...pengorbanan seorang insan bergelar ibu..tiada tolok banding...ibulah segalanya...Syurga terletak di bawah telapak kaki ibu...

Selamat Hari Ibu

Dengarkan lah lagu
Laguku ini
Ikhlas dari hati... Hanyalah untuk mu

Akulah anak mu
Anak mu yang selalu
Memelukmu...
Menciummu...

Memang banyak dosa yang telah ku lakukan
Menyakiti dikau ku mohon maafkan

Selamat Hari Ibu...
Ku ucap kepada mu...
Walauku jauh disini
Ku harap kau terus menanti kepulanganku
Tuk menemani mu hingga ke akhir nanti
Aku janji...

Kau tak tahu ku sentiasa bersyukur
Punyai pari-pari iaitu kamu
Ku pastikan agar kau sentiasa bahgia
Ingin ku nyatakan engkau milik syurga

Memang banyak dosa yang telah ku lakukan
Menyakiti dikau ku mohon maafkan

Selamat Hari Ibu...
Ku ucap kepada mu...
Walauku jauh disini
Ku harap kau terus menanti kepulanganku
Tuk menemani mu hingga ke akhir nanti
Aku janji...

Selamat Hari Ibu...
Ku ucap kepada mu...
Walauku jauh disini
Ku harap kau terus menanti kepulanganku
Tuk menemani mu hingga ke akhir nanti
Aku janji...


No comments:

Post a Comment