Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, September 21, 2010

PUSARA

ANIS AQILAH
dilahirkan pada 7 Jun 2004
meninggal dunia pada 25 Disember 2004

ABAH
dilahirkan pada 22 Ogos 1940
meninggal dunia pada 25 Disember 2004

persemadian abadi...suasana yang tenang dengan taburan bunga2 kemboja..

nama abah pun x clear..susah nak ambik sebab dikelilingi oleh pokok melur..

nama di atas batu nisan x dapat diambil penuh kerana dilindungi oleh pokok melur...

pusara abah & anis bersebelahan..

pusara anis

pusara abah

juga pohon melur yang mengelilingi pusara anis...

pohon melur yang tumbuh subur mewangi dipusara abah

rini aku nak buat entry sal raya lagi...masih banyak lagi citer2 raya..sebelum bersoronok terlebih dulu aku nk citer sal persemadian arwah abah n anis...dh 6 tahun kami beraya tanpa abah & anis..tp setiap tahun kami akan menziarahi mereka..moga damailah mereka di sana..amin...aku pergi ziarah abah bukan di pagi rya..tapi hari sebelum aku balik semula ke sini...selepas menghadiah yassin untuk abah & anis..aku ambik kesempatan untuk snap persemadian mereka..keterlaluan kah aku berbuat demikin?? dah lama aku berniat untuk ambik pic ni..hari ni aku berjaya..aku sekadar untuk buat kenangan semata2..tiada tujuan lain..jom layan pic aku...

No comments:

Post a Comment